• 17-01-2022, 03:36:34
    #1
    Sizce iktidar değişirse bu durum değişir mi. Ben hiç inanmıyorum ne yazıkki. Ortada bir Turkiye gerçeği var. Sağlam sömürülüyor olmamız gerçeği

    arkadaşımız @blackblade32; yazdığı yorum.
    rusya permdeyım yaklasık 50 tl gıbı bır rakam ödüyorum bence hakediyor ve 20 tl farkla telefonada ınternet saglanıyor ve bu 70 tl telefon ile birlikte ( TELEFONDAKI INTERNET SINIRSIZ BU ARADA)

    @Reklamchi; arkadaşımızın yazdığı yorum;

    Ukrayna Kiev'deyim 120TL veriyorum. Fazlasıyla hakediyor bence

    Bu sorun sadece internette değil A dan Z ye her sektörde kazık fiyatlarla ödeme yapıyoruz ürün alırken.
    İşin kötü yanı hem paramız değersiz dolar 10 lira diyelim. Hem örneğin bir arabayi kendimize alırken, yüksek kur bir yana 2 arabayı devlete bir tane kendimize alıyoruz.
    Sizce Turkiyede bu sömürü düzenin sebebi Turkiyenin önemli yer altı kaynağının olmaması mı. Yani herhangi bir katma değer ihracat edemediğimiz için mi bu durumdayız?
  • 17-01-2022, 03:43:34
    #2
    Hocam sondaki mesajınıza istinaden ; nasıl ihracat yapamıyoruz ? Biz Hep rekor kırıyoruz ihracatta.
    Google’de ; “ ihracat rekoru türkiye “ diye aratın, bakın çıkan sonuçlara göre rekorlar kitabına girmemiz an meselesi… 🚀🚀🚀
  • 17-01-2022, 03:49:37
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Şu bakış açısından çıksanız diyorum .Bir başka parti gelse onlarda birşey yapmaz,bunlarda yapmaz .Böyle mantıkla ne iş yapabilirsin ne de özel hayatında seçim yapabilirsin .Denersin olmadı bir sonraki seçimde bir başkasına verirsin .
  • 17-01-2022, 03:55:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    18$
  • 17-01-2022, 04:02:36
    #5
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Şu bakış açısından çıksanız diyorum .Bir başka parti gelse onlarda birşey yapmaz,bunlarda yapmaz .Böyle mantıkla ne iş yapabilirsin ne de özel hayatında seçim yapabilirsin .Denersin olmadı bir sonraki seçimde bir başkasına verirsin .
    Bende her seçimde farklı partinin iktidara gelmesinden yanayım ama ne yazıkki bu konuda olumlu bakamıyorum. İnşallah dediğiniz gibi düzgün bir parti iktidara gelirde bu tür şeyler değişir
  • 17-01-2022, 04:06:30
    #6
    macrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18$
    18 dolar 18 birim gibi düşünmek lazım. Turkiyede 18 lira ile bu İnterneti almak imkansız
  • 17-01-2022, 04:07:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Rusyaya gidiyorum yakında inşallah
  • 17-01-2022, 04:22:24
    #8


    140 TL
  • 17-01-2022, 04:24:09
    #9
    Madem yazdınıa, ben de ekleme yapayım... seçim, iktidar hiçbirşeyi değiştirmez aslında. bizim toplumumuzda halk devlet için vardır. devletin halka hizmet ettiği kültürü yerleşmiş bir olgu değil. bu birincisi... ikincisi, ki ilk dediğime asıl yol açan nokta, tabii kanımca, vergileri çalışanın değil işverenin ödüyor olmasıdır. insanların eline kesintiler yapıldıktan sonra kalan raka geçiyor ve o rakamı görüyorlar. oysa -diğer ülkelerde olduğu gibi- hesaba brüt maaş yatsa ve otomatik olarak kesintiler oradan gerçekleşse herkes "ohaaa" diyerek bir nebze de olsa olayların farkına varabilir diye düşünüyorum. ama biz toplum olarak bir boyunduruğa girme, bir hükümdar arayışındayız daima. çıkıntılık yapanlar bastırılıyor her zaman için.


    mesela IF Yaş > SeninYaşın THEN GOTO SaygıDuyacaksın..... ama aslında saygı kazanıan birşeydir. yaşça büyüklere nezaket göstermek, dinlemek, dediklerine önem vermek başkadır, sadece yaşı büyük olduğu için hürmet edip iki büklüm olmak başkadır. Aslında karşıdaki insanın yaşı ne olursa olsun zeka e yeteneği sizden üstünse saygı duymalı ve dediklerini yapmalı yada yapmayı düşünmelisiniz. Ama bizde öyle değildir. Sanırım bunun sebebi eğitim ve aile yapısının özgüven kazandırmaması....

    internet demişsiniz, ben de birşeyler ekleyeyim.... İngiltere interneti seneler önce insani hak ilan etti. internete erişmek, suya erişmek kadar basit ve olması zorunlu birşey artık. İnternet bu kadar pahalı birşey değil aslında. hele hele upload hızının verilmemesinin hiçbir açıklaması yok... var aslında tabii ama sebebi maliyet değil diye düşünüyorum.


    Coğrafya kaderindir.... millet evinin garajında şirket kurar, helikopter, araba falan yapar. sen yaparsan trafiğe çıkartamazsın çünkü muayeneden geçmez....

    yaşlı ve ağalığını ilan etmiş insanlar bu tip şeylerden korkar.... ellerindeki gücü vermemek için herşeyi yaparlar... çünkü bilirler ki o güç bir defa giderse kimse selam bile vermez, o derece boşturlar.... çocuklarına baskı uygalayan babadan tutun da işyerinde mobbing yapan müdüre kadar her konuda erkek egemen bir ağalık ve derebeylik yaygındır bizde....

    Bir arkadaş Rusya'ya gideceğini yazmış... Gidince görecek.... üstüne vazife olmayan bir olaya burnunu soktuğunda, sadece yaşıbüyük olduğu için insanların kendisini dinlemesini beklediğinde, eğer bir hatun kişi ile arkadaşlık ediyorsa o kişiyi mesela istemediği bir lokantaya götürmeye çalıştığında.... nasıl bir yüz ifadesi ile karşılaşacağını ve nasıl bu alışmadığı durum karşısında kalakacağını görecek.... Kötü birşey diye söylemiyorum, olması gereken bu zaten, sadece biz dünyadan kopuk yaşıyoruz....

    Gidin arkadaşlar, dünyayı görün, tabii bu devirde yapabilirseniz... Birey olmak, bağımsız bir insan olmak öğretilmiyor bize... Hep bir himaye altında, hep bir aile dost çevre desteği altında büyüor insanlar... tek başlarına birşeyler başarmanın ne olduğunu bilmedikleri için oluyor bütün bunlar... "Ben elli defa düşmüşüm, elli defa ayağa kalkmışım tekbaşıma, sanamı soracağım" der bağımsız, güvenli insan...

    Ben görmem o günleri.... Hepinizin yolu açık olsun...