Şu bakış açısından çıksanız diyorum .Bir başka parti gelse onlarda birşey yapmaz,bunlarda yapmaz .Böyle mantıkla ne iş yapabilirsin ne de özel hayatında seçim yapabilirsin .Denersin olmadı bir sonraki seçimde bir başkasına verirsin .