Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Şu bakış açısından çıksanız diyorum .Bir başka parti gelse onlarda birşey yapmaz,bunlarda yapmaz .Böyle mantıkla ne iş yapabilirsin ne de özel hayatında seçim yapabilirsin .Denersin olmadı bir sonraki seçimde bir başkasına verirsin .
Bende her seçimde farklı partinin iktidara gelmesinden yanayım ama ne yazıkki bu konuda olumlu bakamıyorum. İnşallah dediğiniz gibi düzgün bir parti iktidara gelirde bu tür şeyler değişir