• 16-01-2022, 11:18:59
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neden gündem oldu sorusu çok değişik bir soru..

    Twitter'da her yazı gündem olabilir orada gündem olması o konunun önemli olduğunu ya da başka niyetlerle olduğunu göstermez.

    Her gündem olan hashtagi ciddiye alırsanız twitterda ciddi bir problem yaşarsınız.

    Konudan bağımsız olarak diyebilirim ki , Twitter en leş, en berbat yerlerden biridir. Binlerce belki de milyonlarca terör yandaşının bile rahatlıkla bulunduğu ve hiçbir işlem yapılmadığı alan.
  • 16-01-2022, 11:47:44
    #56
    saydek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte algı böyle bir şey bilim her zaman cahil insanların düşmanıydı modern kimyanın mimarlarından lavoisier bile giyotin ile idam edilmiş, dünya düzcüleri saymıyorum bile bizdeki hastalık şehir efsanesi yaratmak ve ona inanıp inandırmaya çalışmak.
    ne zaman bilime araştırmaya ve geliştirmeye başlarsak o zaman bir adım atarız yoksa daha dnamızla oynandı çip takıldı neyse...
    Her şeyi geçtim hocam, korona ilk Türkiye'de görüldüğü zamanlar, öyle bir hastalığın olmadığını algı yapıldığını söyleyenler vardı ve sayıları epey bir fazlaydı Acaba onlar hala inanmıyorlar mı?
  • 16-01-2022, 12:56:38
    #57
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görselde deniyor ki 2008-2018 arası Biontech hiç bir şey üretmedi. Bu yalan.
    https://biontech.de/how-we-translate...ctual-property
    Adamların tüm hakları kendilerine ait 200 patentleri var.
    Ayrıca haklarını başka şirketlerle paylaştıkları da ortak 100 patentleri var.

    Adamlar 150 milyon euroluk bir yatırım alarak kurulmuşlar.
    Asıl amaçları mRNA teknolojisini kullanabilecekleri uygulama alanları geliştirmek.
    Aşı da bu alanlardan biri.
    Adamlar 2008-2018 arası mRNA tabanlı aşı geliştirmek için uğraşmış bir ton patent almışlar.

    2018'de corona yokken pfizer gibi bir dev ile mRNA tabanlı bir grip aşısı geliştirmek için ortaklığa gitmişler.
    Ama corona çıkınca bu grip aşısı meselesi rafa kalktı ve tüm kaynaklarını covid aşısına ayırdılar.

    Yani adamlar 2008'den beri aşı geliştirmeye çalışıyorlar, patent alıyorlar.
    Ve birileri de diyor ki 1,5 senede aşıyı nasıl geliştirdiler.
    Adamlar o aşıyı geliştirecek teknikleri 10 senede geliştirdiler o yüzden bu kadar hızlı aşı geliştirebildiler.
    Ve 2008-2018 arası büyük resmi görenlerin iddia ettiği gibi hiç bir ürün ortaya koyamadılar değil.
    Adamlar yüzlerce patent aldılar. Ve corona yokken dünya ilaç devlerinden biri ile başka bir aşı için ortaklığı kurdular.
    Grip aşısı olsaydı bu kadar çok gönüllü denek olmayacaktı ve servetlerine servet katamayacaklardı. İşin içerisinde Bill Gates varsa orada durup düşüneceksin.

    Burada mevzu patent almak değil. Herkes bir şekilde patent alıyor. Her alınan patent başarılı sonuç alınacağı anlamına gelmiyor.

    Bu arada yazılmadan söyleyeyim AŞI KARŞITIYIM. Daha doğrusu covid-19 aşısı karşıtıyım. Kimsenin sorumluluk almadığı, gönüllü kobay olarak imza topladığı bir aşıyı olmak istemiyorum. Gerçekten üstünden 2-3 sene geçer, ciddi veriler toplanır en başta gider olurum. Ama bilim adamları bile 3 seneden önce aşı çıkamaz, 2 senede zaten pandemi biter diyor ama şimdi herkesi aşıya davet ediyor. Bilime karşı çıkmayın deyip kendi söylediklerini yalanlıyorlar.

    Sağlık Bakanlığı'da öncesinde vaka sayısı paylaşmıyordu. Sadece hasta sayısı yazıyordu. Çok sonra vaka sayısı da yazmaya başladı. Ama şimdi de vaka, hasta ve ölüm sayılarında kaç kişi aşılı, kaç kişi aşısız, kaçı ilk dozu, ikinci dozu, üçüncü dozu vurulmuş, kaçı biontech, sinovac, turkovac aşısı olmuş onları da yazmalı. Yazsın ki hakikaten aşının koruyuculuğu varsa insanlar güvenip vurulsun yada işe yaramadığı ortaya çıkıyorsa boştan yere aşı vurulmasın. Burada amaç insanları virüsten korumak mı yoksa aşı şirketlerini zengin etmek mi?

    Son olarak, geçen de aşı karşıtlarından Twitter da popüler bir adam gitti markete maskesiz girdi. Orada çalışan ile kavga etti. Çalışan kişi de belki memnun değil ama şartlar bu. Orada ağız dalaşı yapıldı. Onu hiç tasvip etmedim. Ben berberde bile halen maskeli traş oluyorum.
  • 16-01-2022, 13:08:47
    #58
    Bu tarz olayların yerli versiyonlarının anlatıldığı bir kitap var herkese öneririm.
    İnsan düşünmeden edemiyor gerçekten.
  • 16-01-2022, 13:12:27
    #59
    Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biontech bir çok aşıda Pfizer ile iş birliği yapıyor, Pfizer'ın bir çok aşısı yıllardır Biontech firması ile geliştiriliyor/üretiliyor. Biontech'in tek ürünü covid aşısı değil, yani görsel tamamen yalandan ibaret.
    şükür aklı selim açıklama yapan biri...
  • 16-01-2022, 13:14:34
    #60
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle pasif aşı nedir, mRNA aşısı nedir daha sonrada mRNA nedir onu öğrenerek yorum yapmak lazım konuda halen mRNA nın DNA ya etkisi olabileceğini sananlar var. mRNA geleceğimizi şekillendirecek şeylerin başında gelecek ama insanlar çok tereddüt ile yaklaşıyor. Bu teknolojiyi geliştirebilirsek geleceği şekillendirmede kullanacağımız en büyük silahtır. mRNA ile DNA değiştiremezsiniz vucudun belli sistemlerine yada hücrelere komut verebilirsiniz yada yönlendirebilirsiniz oda şuan tam çözülebilmiş değil. Bir nevi hücreleri eğitirsiniz
    bu düşünce de yalnız olmadığım için mutluyum.
  • 16-01-2022, 13:26:35
    #61
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grip aşısı olsaydı bu kadar çok gönüllü denek olmayacaktı ve servetlerine servet katamayacaklardı. İşin içerisinde Bill Gates varsa orada durup düşüneceksin.

    Burada mevzu patent almak değil. Herkes bir şekilde patent alıyor. Her alınan patent başarılı sonuç alınacağı anlamına gelmiyor.

    Bu arada yazılmadan söyleyeyim AŞI KARŞITIYIM. Daha doğrusu covid-19 aşısı karşıtıyım. Kimsenin sorumluluk almadığı, gönüllü kobay olarak imza topladığı bir aşıyı olmak istemiyorum. Gerçekten üstünden 2-3 sene geçer, ciddi veriler toplanır en başta gider olurum. Ama bilim adamları bile 3 seneden önce aşı çıkamaz, 2 senede zaten pandemi biter diyor ama şimdi herkesi aşıya davet ediyor. Bilime karşı çıkmayın deyip kendi söylediklerini yalanlıyorlar.

    Sağlık Bakanlığı'da öncesinde vaka sayısı paylaşmıyordu. Sadece hasta sayısı yazıyordu. Çok sonra vaka sayısı da yazmaya başladı. Ama şimdi de vaka, hasta ve ölüm sayılarında kaç kişi aşılı, kaç kişi aşısız, kaçı ilk dozu, ikinci dozu, üçüncü dozu vurulmuş, kaçı biontech, sinovac, turkovac aşısı olmuş onları da yazmalı. Yazsın ki hakikaten aşının koruyuculuğu varsa insanlar güvenip vurulsun yada işe yaramadığı ortaya çıkıyorsa boştan yere aşı vurulmasın. Burada amaç insanları virüsten korumak mı yoksa aşı şirketlerini zengin etmek mi?

    Son olarak, geçen de aşı karşıtlarından Twitter da popüler bir adam gitti markete maskesiz girdi. Orada çalışan ile kavga etti. Çalışan kişi de belki memnun değil ama şartlar bu. Orada ağız dalaşı yapıldı. Onu hiç tasvip etmedim. Ben berberde bile halen maskeli traş oluyorum.
    Hocam kahve kafası ile öne sürülen fikirlere inanmışsın.
    Bill Gates Melinda Gates Vakfı kaç projeye destek olmuşlar?
    Bointech'e 55 milyon dolar yatırırken aynı zamanda başka projelere başka şirketlere de 5 milyar dolar yatırdılar.
    Yani adamın 100 milyar doları olunca gelecekte başarı potansiyeli olan 100 farklı projeye toplam 5 milyar dolar yatırır.
    Ve bu 100 projeden bir tanesi bir gün büyük bir başarı katederse bu başarıda pay sahibi olur.
    Bizim bakkal düzeyindeki ticari zihniyetimiz adamların yatırım eko sistemini anlamaya yetmiyor.

    Türkiye'de vakıf dediğin şey apartmanı kiralayıp gelen kira ile fakirlere aş dağıtmak demek.
    Adamlar da vakıf demek geleceği parlak yüksek teknoloji şirketlerine ortak olmak hibe yapmak demek.
    O yüzden biz fakir doyururken adamlar uzaya marsa gitme planları yapıyor.

    SpaceX şirketi 2002 yılında kuruldu.
    İlk başarılı fırlatma testini 2016 da tamamladı.
    14 sene patentler aldı, çalışmalar yaptı, maaşlar ödedi, ve 1 kuruş kazanamadı.
    Yani birileri 14 sene spaceX e para ve fon yatırdı bu projenin gerçekleşebileceğine inandıkları için.

    Yani öne sürdüğün patent fikri saçma.
    Senin aşı karşıtlığı tamamen politik saplantı.
    Aşı ilk çıktığında acil kullanım onayı var bu aşılar onaysız deniliyordu.
    Aşılara onay gelince yeterince araştırma yok ne yapacağı belli değil demeye başladınız.
    Sonra üzerinden vakit geçmesi lazım demeye başladınız.
    Bugün aşılar tam onay aldılar, dünyada yaklaşık 4 milyar insan 2 doz aşı oldu, aşılar 2 senedir kullanılıyor.
    Ve sen hala ciddi veriler gelir üzerinden zaman geçerse olurum diyorsun.
    Ciddi veriler geldi ama sen ciddi değilsin, sen politik saplantılı tavra sahipsin.
    Bilim şunu diyor bilim bun diyor diye sanki bilim anadolu ajansına açıklam ayapan devletin bir kurumu gibi konuşuyorsun.
    2-3 muhalif bilim adamının söylediklerini dinleyip sonra bilim bunu diyor diyemezsin.
    Bu salgın döneminde ilgi çekmek isteyen hasta bulmak isteyen bir çok doktor zırvalamaya başladı.
    Aşılananların içinde ölüm ve hastaneye yatış çok düşük.
    Ve sen aşı işe yaramıyor, ciddi veri yok, üzerinden zaman geçsin gibi iddialar atıyorsun.
    Aşılar işe yarıyor, ciddi veriler var, üzerinden de zaman geçti aşı uygulamalarının.
  • 16-01-2022, 13:27:53
    #62
    büyük resim görülmüş yine!
  • 16-01-2022, 13:34:41
    #63
    Adamın yoruma bak "Boşuna mRNA'larıyla oynattılar." Bu nasıl bir dil böyle. ahahaHAHA. Ulan koskoca Bilim terminolojisi, metadolojisi bu insanların ağzına düştü. mRNA'larınızla oynattınız. Hayallerinizle oynattınız der gibi. Mükemmel bilimsel bir sözgerçekten: "Boşu boşuna mRNA'larınızla oynattınız." kahvehanede çok takılmanın zararları.