işte algı böyle bir şey bilim her zaman cahil insanların düşmanıydı modern kimyanın mimarlarından lavoisier bile giyotin ile idam edilmiş, dünya düzcüleri saymıyorum bile bizdeki hastalık şehir efsanesi yaratmak ve ona inanıp inandırmaya çalışmak.
ne zaman bilime araştırmaya ve geliştirmeye başlarsak o zaman bir adım atarız yoksa daha dnamızla oynandı çip takıldı

neyse...
Her şeyi geçtim hocam, korona ilk Türkiye'de görüldüğü zamanlar, öyle bir hastalığın olmadığını algı yapıldığını söyleyenler vardı ve sayıları epey bir fazlaydı

Acaba onlar hala inanmıyorlar mı?