• 15-01-2022, 23:07:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar öğrenci olduğum için freelance işler yapmak zorundayım kendimi admob reklam politikaları hakkında çok geliştirdim ve sonunda admob reklam kısıtı kaldırılması için çalışmalar yaptım ve %99 başarı yakaladım ayrıca reklam kısıtlaması kaldırılması hakkında bir çok kişiye destek verdim vermeyede devam ediyorum ama ne hikmense ve nasıl bir biliçse artık dün arkadaşın biri bi konu açmış konusun da admob reklam kısıtı kaldırılması hakkında eyvallah konu açsın ama kalkmış bir de (Para vermeyin! Reklam Kısıt Kaldırma denendi ÇALIŞTI!) girdim konusunu okudum söylediği şeyler admob hesaba zarar verecek şeyler den başka bişey değil ayrıca konusunda da henüz reklam kısıtlaması kalkmadığından bahsediyor bu ne lahana, bu ne periz? bu arkadaş daha önce bana wp dan bir kaç defa yazdı hizmet almak istediğini söyledi ama uzaktan bağlanmamı söyledi bende pc de özel bir program olduğunu ve uzaktan bağlanamayacağımı söyledim bu da yok o zaman diyip kestirip attı ben şunuda anlamıyorum ben senin admob hesabını ne yapacağım? ne işime yarar senin admob hesabın? neyse benim zoruma giden olay para vermeyin ne demek? ben öğrenciyim öğrenci 3 kuruş kazanacağız diye adam göz dikmiş durumda şimdi bende kalkıp desem ki o arkadaşın hizmet verdiği konu hakkında para vermeyin o ne iş yapıyorsa bende bedava hizmet vereceğim (Para vermeyin!) diye yazsam olur mu? ama zaten öyle bişey yapmam çünkü bana yakışmaz kısaca arkadaşın ne yapmaya çalıştığına anlam veremedim gerçekten yaa diyecek söz bulamıyorum taktir r10 sakinlerinindir. saygılarımla
    herkese iyi forumlar.
  • 15-01-2022, 23:11:05
    #2
    Kişisel Rütbe
    Serbest Piyasa diye böyle oluyor malesef
  • 15-01-2022, 23:13:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bu bilgi ücretsiz olarakta paylaşılabilen bir bilgi olduğu için arkadaşta para vermeyin ben sizin için ücretsiz paylaştım demiş bunda yanlış birşey göremedim.
  • 15-01-2022, 23:13:46
    #4
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serbest Piyasa diye böyle oluyor malesef
    Hocam ben öğrenciyim insanlar bana destek olması gerekirken köstek oluyorlar hayır bu insanlar hiç mi öğrenci olmadı? veya yarın bir gün çoluğu çocuğu öğrenci olacak yalan mı? insan birazcık olsun düşünür yaa?
  • 15-01-2022, 23:14:51
    #5
    Kişisel Rütbe
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben öğrenciyim insanlar bana destek olması gerekirken köstek oluyorlar hayır bu insanlar hiç mi öğrenci olmadı? veya yarın bir gün çoluğu çocuğu öğrenci olacak yalan mı? insan birazcık olsun düşünür yaa?
    Dediğim gibi mesela bende bedava semrush kodu almasını biliyorum bilen bilir istesem sunsam burada piyasa kalmaz ama söylemiyor duruma bağlı
  • 15-01-2022, 23:15:39
    #6
    austo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bilgi ücretsiz olarakta paylaşılabilen bir bilgi olduğu için arkadaşta para vermeyin ben sizin için ücretsiz paylaştım demiş bunda yanlış birşey göremedim.
    Siz hiç öğrenci oldunuz mu?
  • 15-01-2022, 23:18:46
    #7
    vaktin bolsa hiçbir şeye para vermeye gerek yok zaten. oturur kendin yaparsın.

    hiç kafanıza takmayın. boş insanlar para vermek yerine vaktini verirler.
    size para kazandıracak olanlar zamanın önemini bilenlerdir.
    • AppGame
    • Muhammed280916
    AppGame ve Muhammed280916 bunu beÄŸendi.
    2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 15-01-2022, 23:20:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz hiç öğrenci oldunuz mu?
    evet hocam bende öğrenci oldum, ama siz öğrencisiniz diye herkes de size para verip hizmet almak zorunda değil verdiğiniz hizmet %100 doğru bile olsa. R10. net aynı zamanda bilgi platformu bunu unutmayınız.
  • 15-01-2022, 23:21:13
    #9
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vaktin bolsa hiçbir şeye para vermeye gerek yok zaten. oturur kendin yaparsın.

    hiç kafanıza takmayın. boş insanlar para vermek yerine vaktini verirler.
    size para kazandıracak olanlar zamanın önemini bilenlerdir.
    Aynen hocam çok haklısınız