Merhaba arkadaşlar öğrenci olduğum için freelance işler yapmak zorundayım kendimi admob reklam politikaları hakkında çok geliştirdim ve sonunda admob reklam kısıtı kaldırılması için çalışmalar yaptım ve %99 başarı yakaladım ayrıca reklam kısıtlaması kaldırılması hakkında bir çok kişiye destek verdim vermeyede devam ediyorum ama ne hikmense ve nasıl bir biliçse artık dün arkadaşın biri bi konu açmış konusun da admob reklam kısıtı kaldırılması hakkında eyvallah konu açsın ama kalkmış bir de (Para vermeyin! Reklam Kısıt Kaldırma denendi ÇALIŞTI!) girdim konusunu okudum söylediği şeyler admob hesaba zarar verecek şeyler den başka bişey değil ayrıca konusunda da henüz reklam kısıtlaması kalkmadığından bahsediyor bu ne lahana, bu ne periz? bu arkadaş daha önce bana wp dan bir kaç defa yazdı hizmet almak istediğini söyledi ama uzaktan bağlanmamı söyledi bende pc de özel bir program olduğunu ve uzaktan bağlanamayacağımı söyledim bu da yok o zaman diyip kestirip attı ben şunuda anlamıyorum ben senin admob hesabını ne yapacağım? ne işime yarar senin admob hesabın? neyse benim zoruma giden olay para vermeyin ne demek? ben öğrenciyim öğrenci 3 kuruş kazanacağız diye adam göz dikmiş durumda şimdi bende kalkıp desem ki o arkadaşın hizmet verdiği konu hakkında para vermeyin o ne iş yapıyorsa bende bedava hizmet vereceğim (Para vermeyin!) diye yazsam olur mu? ama zaten öyle bişey yapmam çünkü bana yakışmaz kısaca arkadaşın ne yapmaya çalıştığına anlam veremedim gerçekten yaa diyecek söz bulamıyorum taktir r10 sakinlerinindir. saygılarımla
herkese iyi forumlar.