Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serbest Piyasa diye böyle oluyor malesef
Hocam ben öğrenciyim insanlar bana destek olması gerekirken köstek oluyorlar hayır bu insanlar hiç mi öğrenci olmadı? veya yarın bir gün çoluğu çocuğu öğrenci olacak yalan mı? insan birazcık olsun düşünür yaa?