BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz hiç öğrenci oldunuz mu?
evet hocam bende öğrenci oldum, ama siz öğrencisiniz diye herkes de size para verip hizmet almak zorunda değil verdiğiniz hizmet %100 doğru bile olsa. R10. net aynı zamanda bilgi platformu bunu unutmayınız.