Anket R10'u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 86
R10'u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
Dark - Siyah
%79,07 (68 Oy)
Beyaz
%20,93 (18 Oy)
  • 15-01-2022, 13:23:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    R10'u dark mı? yoksa beyaz temada mı kullanıyorsunuz? Ve neden renk güzel diye mi, göz yormuyor diye mi?
  • 15-01-2022, 13:25:02
    #2
    dark hep favorim heryerde dark kullanırım :d
  • 15-01-2022, 13:25:23
    #3
    Dark kullanıyorum hem daha güzel hem de göz yormuyor
  • 15-01-2022, 13:25:23
    #4
    dark temasını kullanıyorum.. Geceleri iyi oluyor
  • 15-01-2022, 13:27:19
    #5
    Gece modunda kullanıyorum. Göz yormuyor rahat rahat takılıyorum forumda.
  • 15-01-2022, 13:35:05
    #6
    dark tema ve containeri geniş olan yerine ortada olanı kullanıyorum
  • 15-01-2022, 13:36:50
    #7
    mehmettbozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'u dark mı? yoksa beyaz temada mı kullanıyorsunuz? Ve neden renk güzel diye mi, göz yormuyor diye mi?
    Beyaz Tema da kullanıyorum. 4 tane gözüm var hocam ondan.
  • 15-01-2022, 13:38:59
    #8
  • 15-01-2022, 13:41:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    dark tema çok kötü. gece gündüz white