Konu
r10'u hangi temada kullanıyorsunuz | ANKET
15-01-2022, 13:36:50
#7
ArtStoreUqur
mehmettbozkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'u dark mı? yoksa beyaz temada mı kullanıyorsunuz? Ve neden renk güzel diye mi, göz yormuyor diye mi?
Beyaz Tema da kullanıyorum. 4 tane gözüm var hocam ondan.