mehmettbozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'u dark mı? yoksa beyaz temada mı kullanıyorsunuz? Ve neden renk güzel diye mi, göz yormuyor diye mi?
Beyaz Tema da kullanıyorum. 4 tane gözüm var hocam ondan.