Konu
r10'u hangi temada kullanıyorsunuz | ANKET
15-01-2022, 13:23:11
#1
mehmettbozkurt
Üyeliği durduruldu
R10'u dark mı? yoksa beyaz temada mı kullanıyorsunuz? Ve neden renk güzel diye mi, göz yormuyor diye mi?