r10'u hangi temada kullanıyorsunuz | ANKET - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10'u hangi temada kullanıyorsunuz | ANKET
13
●
293
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10'u hangi temada kullanıyorsunuz | ANKET
1
2
Anket
R10'u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
86
R10'u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
Dark - Siyah
%79,07 (68 Oy)
Beyaz
%20,93 (18 Oy)
15-01-2022, 13:43:15
#10
Misafir
Biz hala default
15-01-2022, 13:45:47
#11
CicekSoft
Pc de default mobilde white modern kullanıyorum
15-01-2022, 13:48:18
#12
Tanitimbayi
Dark gözüme daha iyi görünüyor ve yormuyor
15-01-2022, 15:04:14
#13
Tupcus
Dark, daha hoş, gözü yormuyor ve beyaz modda reklamların flashını da katınca çekilmiyor
15-01-2022, 15:15:21
#14
onlinecihan
Forumun büyük bir kısmı halen default ilk temayı kullanıyor. Anket hatalı olmuş onuda eklemen lazımdı. Onu kullananların sayısıda çok fazla
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler