r10'u hangi temada kullanıyorsunuz | ANKET - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10'u hangi temada kullanıyorsunuz | ANKET
13
●
293
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10'u hangi temada kullanıyorsunuz | ANKET
1
2
Anket
R10'u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
86
R10'u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
Dark - Siyah
%79,07 (68 Oy)
Beyaz
%20,93 (18 Oy)
15-01-2022, 13:23:11
#1
mehmettbozkurt
Üyeliği durduruldu
R10'u dark mı? yoksa beyaz temada mı kullanıyorsunuz? Ve neden renk güzel diye mi, göz yormuyor diye mi?
15-01-2022, 13:25:02
#2
esrefyasa
dark hep favorim heryerde dark kullanırım :d
15-01-2022, 13:25:23
#3
Candogancan
Dark kullanıyorum hem daha güzel hem de göz yormuyor
15-01-2022, 13:25:23
#4
hero_vl
dark temasını kullanıyorum.. Geceleri iyi oluyor
15-01-2022, 13:27:19
#5
btnaslan
Gece modunda kullanıyorum. Göz yormuyor rahat rahat takılıyorum forumda.
15-01-2022, 13:35:05
#6
Alp37
dark tema ve containeri geniş olan yerine ortada olanı kullanıyorum
15-01-2022, 13:36:50
#7
ArtStoreUqur
mehmettbozkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'u dark mı? yoksa beyaz temada mı kullanıyorsunuz? Ve neden renk güzel diye mi, göz yormuyor diye mi?
Beyaz Tema da kullanıyorum. 4 tane gözüm var hocam ondan.
15-01-2022, 13:38:59
#8
Polemik
15-01-2022, 13:41:08
#9
SEOBuyuk
Üyeliği durduruldu
dark tema çok kötü. gece gündüz white
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler