• 12-01-2022, 13:38:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben varım başka var mı benim gibi? ihtiyacım cok ama yararım yok.Bir baltaya sap olamadık.

    Bu arada imkanı olan sağlığı yerinde olan herkese tavsiyem kesinlikle internet işlerine değil sosyalleşerek dışarlarda iş bulup çalışsınlar internetin kesinliği yok bende zamanında internetten site üzerinden para kazanıyordum sonra kaldım ortada.. Geçmiş konuda bahsetmiştim.
  • 12-01-2022, 13:39:51
    #2
    Herkesin rızık kapısı vardır illaki hocam ülkenin su zor durumlarda iş bulma olasılıgı az da olsa illaki bir kapı acılır ümidinizi kesmeyin..
  • 12-01-2022, 13:40:51
    #3
    ekşiye yazacaktın hocam herhalde
  • 12-01-2022, 13:40:54
    #4
    Dayı ben hem kaynak yapıyorum, hem website peşine instagram bende sayılıyomuyum
  • 12-01-2022, 13:41:27
    #5
    Kesinlikle kişinin mesleki bir vasfı olmalı. Yaş ilerleyince vasıf olmayınca vasıfsız kalmak çok zor oluyor.

    İnşaatlarda 40-50 yaşlarında vasıfsız usta olamamış o kadar çok çalışan görüyorum ve üzülüyorum ki.. Kendinizide bir baltaya sap olmadım diye şartlandırmayın Allah büyük insan önüne nerede neyin çıkacağını bilmiyor… Boğazı veren Allah rızkıda muhakkak sağlıyor..Selamlar
  • 12-01-2022, 13:47:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle kişinin mesleki bir vasfı olmalı. Yaş ilerleyince vasıf olmayınca vasıfsız kalmak çok zor oluyor.

    İnşaatlarda 40-50 yaşlarında vasıfsız usta olamamış o kadar çok çalışan görüyorum ve üzülüyorum ki.. Kendinizide bir baltaya sap olmadım diye şartlandırmayın Allah büyük insan önüne nerede neyin çıkacağını bilmiyor… Boğazı veren Allah rızkıda muhakkak sağlıyor..Selamlar
    Yaş ilerledi maalesef vasıfsız kaldık o yüzden insanlara zaten tavsiye ederim sağlıkları yerindeyse kesinlikle internet üzerinden değil gidip çalışsınlar, internet sektörünün yani özellikle site işlerinin garantisi yok. insanlar asosyalleşiyor ve ilerde bu daha büyük sorunlar oluşturacak.

    Ondan zaten bu konuyu açtım.
  • 12-01-2022, 13:48:30
    #7
    Balta sapsız bir işe yaramazki.
  • 12-01-2022, 13:49:39
    #8
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş ilerledi maalesef vasıfsız kaldık o yüzden insanlara zaten tavsiye ederim sağlıkları yerindeyse kesinlikle internet üzerinden değil gidip çalışsınlar, internet sektörünün yani özellikle site işlerinin garantisi yok. insanlar asosyalleşiyor ve ilerde bu daha büyük sorunlar oluşturacak.

    Ondan zaten bu konuyu açtım.
    Yaş kaç hocam?
  • 12-01-2022, 13:51:16
    #9
    Buraya uzun uzun yazardım ama ... yaşınız kaç bilmiyorum ama tahminimce yaşımız aynıdır ben'de bi heveslle denizcilik okudum işte ülke ülke gezicem her limanda manita vs dediğim şeyler oldu ama hayat insana hiç beklemediği anda silleyi vuruyor hiç beklemediğin anda'da ALLAH ya yürü kulum diyor o yüzden burda ben bi baltaya sap olamadım tarzı şeyleri kafanıza takmayın hocam kendinize bir hedef belirleyin benim hedefim ingilizceydi şuan ana dilim giibi konuşabiliyorum yapmayınız kendinize bu yaklaştırı mı