Kesinlikle kişinin mesleki bir vasfı olmalı. Yaş ilerleyince vasıf olmayınca vasıfsız kalmak çok zor oluyor.

İnşaatlarda 40-50 yaşlarında vasıfsız usta olamamış o kadar çok çalışan görüyorum ve üzülüyorum ki.. Kendinizide bir baltaya sap olmadım diye şartlandırmayın Allah büyük insan önüne nerede neyin çıkacağını bilmiyor… Boğazı veren Allah rızkıda muhakkak sağlıyor..Selamlar