Yaş ilerledi maalesef vasıfsız kaldık o yüzden insanlara zaten tavsiye ederim sağlıkları yerindeyse kesinlikle internet üzerinden değil gidip çalışsınlar, internet sektörünün yani özellikle site işlerinin garantisi yok. insanlar asosyalleşiyor ve ilerde bu daha büyük sorunlar oluşturacak.
Ondan zaten bu konuyu açtım.