onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle kişinin mesleki bir vasfı olmalı. Yaş ilerleyince vasıf olmayınca vasıfsız kalmak çok zor oluyor.

İnşaatlarda 40-50 yaşlarında vasıfsız usta olamamış o kadar çok çalışan görüyorum ve üzülüyorum ki.. Kendinizide bir baltaya sap olmadım diye şartlandırmayın Allah büyük insan önüne nerede neyin çıkacağını bilmiyor… Boğazı veren Allah rızkıda muhakkak sağlıyor..Selamlar
Yaş ilerledi maalesef vasıfsız kaldık o yüzden insanlara zaten tavsiye ederim sağlıkları yerindeyse kesinlikle internet üzerinden değil gidip çalışsınlar, internet sektörünün yani özellikle site işlerinin garantisi yok. insanlar asosyalleşiyor ve ilerde bu daha büyük sorunlar oluşturacak.

Ondan zaten bu konuyu açtım.