• 03-01-2022, 22:16:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar öncelikle hepimizin bildiği üzere bir dünya sınavındayız isyan etmemek lazım fakat önceden işim vardı özgüvenim ve kendime inanıyordum istediğimi yapıyordum fakat şu 2-3 aydır askerden geldiğimden beri iş bulamıyorum iş buluyorum evet iş seçiyorum çünkü esenlerde oturuyorum adamı arıyorum iş için gel kardeşim asgari ücret 13 saat 12 saat sabit 1 saat mesai haftanın 6 günü çalış pazar mesai olursa yine gel 13 saat kimisi yevmiye usülü sigorta yok kimisi 08-20.00 arası diyor yani sigorta en azından asgari ücret veren bir yer bulamadım sürekli tekstile gir vs. Diyorlar adamlar soruyorlar önceden ne işinde çalıştın diyorlar cv de e-ticaret elemanı olarak 3 yıl boyunca çalıştım dediğimde adam diyor biz devamlı eleman arıyoruz diyorlar babam engelli emekli olmasına rağmen çalışıyor halen ben askerden geldim iş bulamadım işkura gittim yardımcı olmuyorlar internetten takip et diyorlar başvuruyorum kimse dönüş yapmıyor vasıfsız eleman iş ilanlarına dahi dönmüyorlar istihdam Ofiside aynı şekilde başvuruyorum dönüş yok
    Eskam kariyer merkezi esenler belediyesi tarafından onlarda aynı şekilde
    İşaret dili 1.seviye meb onaylı
    Diksiyon 1.seviye meb onaylı belgem mevcut
    Şubat ayında internetten kazandığım paralarla İngilizce b2 seviyesine kadar öğrenmek için 3 taksit ödedim hatta öğrenemezsen yaptıkları sınavdan geçemezsen bütün kuru tekrardan ücretsiz alabiliyorsun istediğin zaman özel ders alabiliyorsun hafta içi her saat başlayacak kurs işe girmek istiyorum kurs hafta içi 19.20 de başlıyor toplamda a1-a2-b1-b2 lütfen istanbul esenler otogarda oturuyorum bildiğiniz gördüğünüz iş ilanı numarasını atarsanız iletişime geçebilirim çok dertlenmiştim bunalıma girmiştim kimseye içimi dökemiyordum iyiki burası var
  • 03-01-2022, 22:21:04
    #2
    Hocam paket taxi teslimat danışmanına başvurun, zam yapılmadıği için bir çok eleman çıkıcak alım olur belki
  • 03-01-2022, 22:27:05
    #3
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam paket taxi teslimat danışmanına başvurun, zam yapılmadıği için bir çok eleman çıkıcak alım olur belki
    Hocam malesef motor deneyimim yok hyundai accent aracımız varda oda orada olmuyormuş malesef
  • 03-01-2022, 22:28:09
    #4
    Allah yar ve yardımcın olsun kardeşim. Arada dinle seni rahatlatacaktır.

    Şunu
  • 03-01-2022, 22:35:44
    #5
    Tavsiyem iş ilanlarına online başvuru yapıp bırakmayın. Telefonla görüşüp randevu alın sonra da iş görüşmesine gidin. Çoğu kişi fabrikayı sevmez ama giriş çıkış saatin belli, aldığın para bellidir. İkramiyesi, iaşesi vs bayağı olanakları var. Büyük fabrikalar sürekli eleman alıyor bence oraları da gezebilirsiniz illa eleman arayacak değiller. Sürekli iş başvurusuna adam geldiği için ilanla uğraşmıyorlar bile.
  • 03-01-2022, 22:44:15
    #6
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiyem iş ilanlarına online başvuru yapıp bırakmayın. Telefonla görüşüp randevu alın sonra da iş görüşmesine gidin. Çoğu kişi fabrikayı sevmez ama giriş çıkış saatin belli, aldığın para bellidir. İkramiyesi, iaşesi vs bayağı olanakları var. Büyük fabrikalar sürekli eleman alıyor bence oraları da gezebilirsiniz illa eleman arayacak değiller. Sürekli iş başvurusuna adam geldiği için ilanla uğraşmıyorlar bile.
    hocam inanın bugün topkapı 2.matbaacılar davutpaşa 1.matbaacılar esenler giyimkent-tekstilkent bayrampaşa maltepe bayrampaşa sanayi sitesi
    Eleman net
    Online
    Kariyer zaten kamu personeli gibi uçan kaçan herşeye başvuruyorum dönmüyorlar
    Trindeed
    Trjoobs
    Uzmani
    Cvbenim
    24saatteiş
    İbb bio
    İşinolsun
    Hepsinden başvuru yapıyorum fabrika keşke olsa hocam amacım maddi yönden birikio yapıp kendi butik hesabımı açacağım zamanında açtım sattım fakat maddiyat çok önemli dönmüyor yoksa keşke fabrika olsa
  • 04-01-2022, 10:23:09
    #7
    İş bulma konusu günümüzün en zor konularından. ALLAH cümlemizin yardımcısı olsun. 🤲