Merhaba arkadaşlar öncelikle hepimizin bildiği üzere bir dünya sınavındayız isyan etmemek lazım fakat önceden işim vardı özgüvenim ve kendime inanıyordum istediğimi yapıyordum fakat şu 2-3 aydır askerden geldiğimden beri iş bulamıyorum iş buluyorum evet iş seçiyorum çünkü esenlerde oturuyorum adamı arıyorum iş için gel kardeşim asgari ücret 13 saat 12 saat sabit 1 saat mesai haftanın 6 günü çalış pazar mesai olursa yine gel 13 saat kimisi yevmiye usülü sigorta yok kimisi 08-20.00 arası diyor yani sigorta en azından asgari ücret veren bir yer bulamadım sürekli tekstile gir vs. Diyorlar adamlar soruyorlar önceden ne işinde çalıştın diyorlar cv de e-ticaret elemanı olarak 3 yıl boyunca çalıştım dediğimde adam diyor biz devamlı eleman arıyoruz diyorlar babam engelli emekli olmasına rağmen çalışıyor halen ben askerden geldim iş bulamadım işkura gittim yardımcı olmuyorlar internetten takip et diyorlar başvuruyorum kimse dönüş yapmıyor vasıfsız eleman iş ilanlarına dahi dönmüyorlar istihdam Ofiside aynı şekilde başvuruyorum dönüş yok
Eskam kariyer merkezi esenler belediyesi tarafından onlarda aynı şekilde
İşaret dili 1.seviye meb onaylı
Diksiyon 1.seviye meb onaylı belgem mevcut
Şubat ayında internetten kazandığım paralarla İngilizce b2 seviyesine kadar öğrenmek için 3 taksit ödedim hatta öğrenemezsen yaptıkları sınavdan geçemezsen bütün kuru tekrardan ücretsiz alabiliyorsun istediğin zaman özel ders alabiliyorsun hafta içi her saat başlayacak kurs işe girmek istiyorum kurs hafta içi 19.20 de başlıyor toplamda a1-a2-b1-b2 lütfen istanbul esenler otogarda oturuyorum bildiğiniz gördüğünüz iş ilanı numarasını atarsanız iletişime geçebilirim çok dertlenmiştim bunalıma girmiştim kimseye içimi dökemiyordum iyiki burası var