Tavsiyem iş ilanlarına online başvuru yapıp bırakmayın. Telefonla görüşüp randevu alın sonra da iş görüşmesine gidin. Çoğu kişi fabrikayı sevmez ama giriş çıkış saatin belli, aldığın para bellidir. İkramiyesi, iaşesi vs bayağı olanakları var. Büyük fabrikalar sürekli eleman alıyor bence oraları da gezebilirsiniz illa eleman arayacak değiller. Sürekli iş başvurusuna adam geldiği için ilanla uğraşmıyorlar bile.