neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyem iş ilanlarına online başvuru yapıp bırakmayın. Telefonla görüşüp randevu alın sonra da iş görüşmesine gidin. Çoğu kişi fabrikayı sevmez ama giriş çıkış saatin belli, aldığın para bellidir. İkramiyesi, iaşesi vs bayağı olanakları var. Büyük fabrikalar sürekli eleman alıyor bence oraları da gezebilirsiniz illa eleman arayacak değiller. Sürekli iş başvurusuna adam geldiği için ilanla uğraşmıyorlar bile.
hocam inanın bugün topkapı 2.matbaacılar davutpaşa 1.matbaacılar esenler giyimkent-tekstilkent bayrampaşa maltepe bayrampaşa sanayi sitesi
Eleman net
Online
Kariyer zaten kamu personeli gibi uçan kaçan herşeye başvuruyorum dönmüyorlar
Trindeed
Trjoobs
Uzmani
Cvbenim
24saatteiş
İbb bio
İşinolsun
Hepsinden başvuru yapıyorum fabrika keşke olsa hocam amacım maddi yönden birikio yapıp kendi butik hesabımı açacağım zamanında açtım sattım fakat maddiyat çok önemli dönmüyor yoksa keşke fabrika olsa