• 03-01-2022, 20:35:53
    #1
    Merhaba, her şeyin fiyatına aşırı zam geliyor ve makale taban fiyatı halen 2,50₺ bu fiyatın az olduğunu düşünüyorum. Eminim ki benimle aynı fikirde olan arkadaşlar da vardır.
    Yönetimin bu konuda bir çalışması var mı?

    teşekkürler, iyi çalışmalar.
  • 03-01-2022, 20:37:49
    #2
    3,5 olması lazım.
  • 03-01-2022, 20:38:36
    #3
    3.5 nedir? 1 simit 3.5 olmuş

    100 kelime 5 TL olmalı
  • 03-01-2022, 20:39:10
    #4
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3,5 olması lazım.
    En az 3.75 bence her şeye %50 zam geldi çünkü. Enflasyona eziliyoruz şu an.
  • 03-01-2022, 20:41:39
    #5
    2.5 TL'ye içerik "kopya" içeriktir. Aksini iddia eden iddialı arkadaşlar varsa bizimle temasa geçsin, iş veririz.
  • 03-01-2022, 20:44:13
    #6
    2000 kelimelik makale bi insanın bir gününü alır günlük 50 TL ye çalışan var mı gerçekten
  • 03-01-2022, 20:45:05
    #7
    Takip
  • 03-01-2022, 20:47:55
    #8
    Kaliteli makaleler için en az 5 TL olmalıdır.

    Fakat forumda 1 TL bile etmeyecek çok makale var o da ayrı bir konu...
  • 03-01-2022, 20:58:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Zam olması gerekli ama öncelikle hak yiyen taban fiyat altı anlasan üyeler bulunmakta telefon vs özel iletişim alanlarında anlaşiyorlar ve biz göremiyoruz. Bu konuda da ciddi bir çalışma yapılması gerekli.