Merhaba, her şeyin fiyatına aşırı zam geliyor ve makale taban fiyatı halen 2,50₺ bu fiyatın az olduğunu düşünüyorum. Eminim ki benimle aynı fikirde olan arkadaşlar da vardır.
Yönetimin bu konuda bir çalışması var mı?

teşekkürler, iyi çalışmalar.