Zam olması gerekli ama öncelikle hak yiyen taban fiyat altı anlasan üyeler bulunmakta telefon vs özel iletişim alanlarında anlaşiyorlar ve biz göremiyoruz. Bu konuda da ciddi bir çalışma yapılması gerekli.