361 Medya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle


Aksini 'iddia etmiyorum', o 2,5 TL'ye bizzat yapıyorum.
Hem de saatlerce araştırarak, düşünerek, özenerek.
Hemen iş bekliyorum o halde. (!) 😂
Not: Ben de isterim taban fiyat artsın, hem ben kazanayım hem herkes kazansın. Fakat şu 2,5 TL'ye yazılan içeriklere ve bu fiyata çalışan yazarlara önyargılı davranılmasına karşıyım. Herkesi ve her yazıyı aynı kefeye koymak doğru değil.
3 kişi bunu beğendi.