361 Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.5 TL'ye içerik "kopya" içeriktir. Aksini iddia eden iddialı arkadaşlar varsa bizimle temasa geçsin, iş veririz.
Sahi mi?
Aksini 'iddia etmiyorum', o 2,5 TL'ye bizzat yapıyorum.
Hem de saatlerce araştırarak, düşünerek, özenerek.
Hemen iş bekliyorum o halde. (!) 😂
Not: Ben de isterim taban fiyat artsın, hem ben kazanayım hem herkes kazansın. Fakat şu 2,5 TL'ye yazılan içeriklere ve bu fiyata çalışan yazarlara önyargılı davranılmasına karşıyım. Herkesi ve her yazıyı aynı kefeye koymak doğru değil.