Taban fiyat bence yukseltilmemeli. Cunku inanin 2.5 tl yi birakin 1.50 tl bile etmeyecek yazilar yazanlar var. Herkes kendi fiyatini kendisi belirliyor zaten. Alicida ne kadar ekmek o kadar köfte alacagini öğreniyor zamanla.
Siz kalitenizle one cikin fiyattan korkmayin. Yine satis yapar, is alirsiniz. Ben 100 kelimesi 8 TL ye is aliyorum. Cok yuksek diyenler elbet oluyor.. yuksek diyip is verenler ve aylardir calilstiklarimda oluyor. Ama benim emegimin karşılığı icin bile bu rakam düşük kalir da neyse.
Serbest piyasa sonucta! kimi surumden kazaniyor kimi kalitesi profesyonelligi ile.
İlle birilerinin piyasaya mudahale etmesini beklemek hak etmeyenlere de hak veriyor ki bu seferde alici hem paradan hem de zamandan kayip yasiyor.
Herkes kendi ederini kendi belirler.