• 29-12-2021, 21:33:53
    #1
    Platin üye
    Bim a101 gibi marketlerde nasıl ise girebilirim ? Şubelere mi başvurulur yoksa internetten başvuru formu falan var mı
  • 29-12-2021, 21:37:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bim a101 gibi marketlerde nasıl ise girebilirim ? Şubelere mi başvurulur yoksa internetten başvuru formu falan var mı
    Migros internetten toplu başvuru alıyor ama en garanti ve hızlısı yüz yüze başvurmak. Marketteki kasiyere öz geçmişi verirsiniz o da şube müdürüne iletir.
  • 29-12-2021, 21:47:34
    #3
    Önce normal en yakinindaki markete git. Oradan seni yönlendiriyorlar mesela a101 her ayın 1inde eleman aliyordu yanlış hatırlamiyorsam
  • 29-12-2021, 21:53:13
    #4
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Bursa'da x bir markette reyon görevlisi olarak çalışıyorum. Buradaki tüm marketler eleman arıyor. Önce girmek istediğin markete gidip herhangi bir çalışana müdürle görüşmek istediğini söyle. Daha sonra müdür zaten seni yönlendirecek. Eleman bulamadıkları, bulduklarını da max. 1-2 ay ellerinde tutabildikleri için seni hemen alacaklardır. Markette çalışmak çok zor. Hem çok yoruyorlar, hem de 8 saatten fazla çalışıyorsun toplu fiyat değişikliği geliyor, sayım geliyor. Sürekli eleman çıkışı oluyor vs. vs. Market yerine fabrika, kargo gibi yerlerde çalışmanı öneririm.
  • 29-12-2021, 22:04:48
    #5
    Platin üye
    resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursa'da x bir markette reyon görevlisi olarak çalışıyorum. Buradaki tüm marketler eleman arıyor. Önce girmek istediğin markete gidip herhangi bir çalışana müdürle görüşmek istediğini söyle. Daha sonra müdür zaten seni yönlendirecek. Eleman bulamadıkları, bulduklarını da max. 1-2 ay ellerinde tutabildikleri için seni hemen alacaklardır. Markette çalışmak çok zor. Hem çok yoruyorlar, hem de 8 saatten fazla çalışıyorsun toplu fiyat değişikliği geliyor, sayım geliyor. Sürekli eleman çıkışı oluyor vs. vs. Market yerine fabrika, kargo gibi yerlerde çalışmanı öneririm.
    Yarin 1 2 yere uğrayacağım. Zor oluğunu duydum ben de hocam da suanda her yer zor sanki. Tekstil geriye kalıyor seçenek olarak o daha da zor. Sabah 6 akşam 6 orası marketler en azından daha iyi saat olarak maaş da aynı. Bilmiyorum tabi siz içinde olduğunuz için daha iyi bilirsiniz.
  • 29-12-2021, 22:42:05
    #6
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarin 1 2 yere uğrayacağım. Zor oluğunu duydum ben de hocam da suanda her yer zor sanki. Tekstil geriye kalıyor seçenek olarak o daha da zor. Sabah 6 akşam 6 orası marketler en azından daha iyi saat olarak maaş da aynı. Bilmiyorum tabi siz içinde olduğunuz için daha iyi bilirsiniz.
    Hocam tavsiyem yarı zamanlı çalışmanız, benim arkadaşım günde 5 saat haftada 6 gün çalışıyor maaş 2400, + part time çalışabildiği için derslerinden geriye kalmıyor dershaneye de gidiyor.
  • 29-12-2021, 22:47:10
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazın bim a101 ve şoka baş vurdum internet üzerinden hiç biri geri dönüş yapmadı bence oraya girenlerde de tanıdık önceliği var gibi .
  • 29-12-2021, 22:56:37
    #8
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bim a101 gibi marketlerde nasıl ise girebilirim ? Şubelere mi başvurulur yoksa internetten başvuru formu falan var mı
    İkamet neresi nerede is ariyorsunuz? İl merkezi mi ilce mi?