Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarin 1 2 yere uğrayacağım. Zor oluğunu duydum ben de hocam da suanda her yer zor sanki. Tekstil geriye kalıyor seçenek olarak o daha da zor. Sabah 6 akşam 6 orası marketler en azından daha iyi saat olarak maaş da aynı. Bilmiyorum tabi siz içinde olduğunuz için daha iyi bilirsiniz.
Hocam tavsiyem yarı zamanlı çalışmanız, benim arkadaşım günde 5 saat haftada 6 gün çalışıyor maaş 2400, + part time çalışabildiği için derslerinden geriye kalmıyor dershaneye de gidiyor.