resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bursa'da x bir markette reyon görevlisi olarak çalışıyorum. Buradaki tüm marketler eleman arıyor. Önce girmek istediğin markete gidip herhangi bir çalışana müdürle görüşmek istediğini söyle. Daha sonra müdür zaten seni yönlendirecek. Eleman bulamadıkları, bulduklarını da max. 1-2 ay ellerinde tutabildikleri için seni hemen alacaklardır. Markette çalışmak çok zor. Hem çok yoruyorlar, hem de 8 saatten fazla çalışıyorsun toplu fiyat değişikliği geliyor, sayım geliyor. Sürekli eleman çıkışı oluyor vs. vs. Market yerine fabrika, kargo gibi yerlerde çalışmanı öneririm.
Yarin 1 2 yere uğrayacağım. Zor oluğunu duydum ben de hocam da suanda her yer zor sanki. Tekstil geriye kalıyor seçenek olarak o daha da zor. Sabah 6 akşam 6 orası marketler en azından daha iyi saat olarak maaş da aynı. Bilmiyorum tabi siz içinde olduğunuz için daha iyi bilirsiniz.