• 28-12-2021, 12:01:44
    #10
    alperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mezun olduğun tarihten itibaren 2 yıl süren var
    hocam peki mezun olamayınca ne oluyor bilginiz var mı
  • 28-12-2021, 12:04:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Dostum ünin bittiği gibi o tarih düzeliverir hiç merak etme paşa paşa askere çağıracaklar sen hiç merak etme devlete asker lazım
  • 28-12-2021, 12:08:15
    #12
    30 a kadar sorun olmaz. mezun oldun 2 yıl tecil. sonra tecil ettirmez isen bakaya düşersin. otel vs biryere giriş yaparsan aynı gece kapına polis gelir hemen bir tane a4 verir sana bi ton yazı olan imzalarsın olay biter 100 lira gibi bir cevazı vardı 2013'de bakaya kalmıştım şuan nedir bilmem.
  • 28-12-2021, 12:09:51
    #13
    Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam peki mezun olamayınca ne oluyor bilginiz var mı
    Terk olunca da 2 yıl erteleniyor diye biliyorum ama hangi yılı esas aldıklarına dair bir fikrim yok hocam
  • 28-12-2021, 12:10:02
    #14
    Kurumsal PLUS
    Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam peki mezun olamayınca ne oluyor bilginiz var mı
    Bağlı olduğun üniversite seni öğrenci olarak tuttuğu sürece sıkıntı olmaz, herhangi bir nedenle öğrenciliğin düşerse yıl, yaş, gereksinimler vb. o zaman takip edip başka bir üniversiteye kayıt yaptırmazsanız direk askere gitme riskiniz bile olabilir. Önlisans, lisans 28'in sonuna kadar maksimum tecil alabiliyorsunuz. Yüksek lisans 35 sanırım
  • 28-12-2021, 12:11:11
    #15
    Benimde 2026 ama mezuniyetin tamamlandıktan sonra o süre düşüyor bende yeni mezunum oradan biliyorum.
  • 28-12-2021, 12:26:25
    #16
    çift dikiş gitsen bile o öğrenciliğinle alakalı erteleyebileceğin maksimum süre 2029'dur

    Öncesinde mezun olur veya okulu bırakırsan kartlar yeniden dağıtılır
  • 28-12-2021, 13:07:50
    #17
    Kaçak durumuna düşmeni tasiye etmiyorum. Günlük para cezası yazıyorlar her gün faiz işliyor, yaşayan arkadaşlarım var dikkatli olun(paranız çoksa boşverin)
  • 28-12-2021, 13:08:04
    #18
    E-devlette Askerlik Durum Belgesi Sorguladığımda 31 Aralık 2025'e kadar gözüküyor. Fakat üniversiteden (lisans) "10.03.2021 mezuniyet tarihli" e devlette bu şekilde mezun tarihim gözüküyor. Bu tarihten bu yana e devlette herhangi bir askerlik durumunda düşme durumu olmadı. E-devletten askerlik erteleme bölümüne girdiğimde "31/12/2025 Tarihine Kadar Ertelemeniz Bulunduğundan, Tekrar Erteleme Talebinde Bulunamazsınız." yazıyor. Bende mezun olunca bir kaç sene daha tecil ettirmeyi düşünüyordum fakat, e devlette bir değişiklik olmadığı için Askerlik şubesine gitme ihtiyacı hissetmedim. Gitmem gerekiyor mu acaba? Yada bu tecil süresi 1 ocakta filan mı değişecek ki.