E-devlette Askerlik Durum Belgesi Sorguladığımda 31 Aralık 2025'e kadar gözüküyor. Fakat üniversiteden (lisans) "10.03.2021 mezuniyet tarihli" e devlette bu şekilde mezun tarihim gözüküyor. Bu tarihten bu yana e devlette herhangi bir askerlik durumunda düşme durumu olmadı. E-devletten askerlik erteleme bölümüne girdiğimde "31/12/2025 Tarihine Kadar Ertelemeniz Bulunduğundan, Tekrar Erteleme Talebinde Bulunamazsınız." yazıyor. Bende mezun olunca bir kaç sene daha tecil ettirmeyi düşünüyordum fakat, e devlette bir değişiklik olmadığı için Askerlik şubesine gitme ihtiyacı hissetmedim. Gitmem gerekiyor mu acaba? Yada bu tecil süresi 1 ocakta filan mı değişecek ki.