Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam peki mezun olamayınca ne oluyor bilginiz var mı
Terk olunca da 2 yıl erteleniyor diye biliyorum ama hangi yılı esas aldıklarına dair bir fikrim yok hocam