hocam peki mezun olamayınca ne oluyor bilginiz var mı
Bağlı olduğun üniversite seni öğrenci olarak tuttuğu sürece sıkıntı olmaz, herhangi bir nedenle öğrenciliğin düşerse yıl, yaş, gereksinimler vb. o zaman takip edip başka bir üniversiteye kayıt yaptırmazsanız direk askere gitme riskiniz bile olabilir. Önlisans, lisans 28'in sonuna kadar maksimum tecil alabiliyorsunuz. Yüksek lisans 35 sanırım