• 28-12-2021, 11:08:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dünyadan çağlar boyunca ufo ve insan dışı varlık delilleri...

    https://www.youtube.com/watch?v=FTFclNThZP4




    https://www.youtube.com/watch?v=M07SQDMVa1A
  • 28-12-2021, 11:10:01
    #2
    Bu kadar muazzam büyüklükte bir evrende yalnız olmadığımıza inanıyorum
  • 28-12-2021, 11:13:37
    #3
    biz de bir uzaylı sayılırız
  • 28-12-2021, 11:16:03
    #4
    Onlar bizi bulamıyor madem biz onları buluruz. (James Webb) 😅
  • 28-12-2021, 11:17:12
    #5
    Webb teleskopu faaliyete geçince bu soruya çok net cevaplar alacağız inşallah ancak zaten hepimiz yıldız tozuyuz bizden milyarlarca önce evrimleşmiş canlılar muhakkak vardır
  • 28-12-2021, 11:34:51
    #6
    Dünya da insanlık 6-7 defa büyük felaket yaşamış ve bu insanlığın gelişimini geriye götürmüş.

    Evreninin herhangi bir köşesinde felaket yaşamadan gelişimini devam ettiren canlılar varsa şu an bizden çok çok ileride olmaları gerekir.

    Böyle bir medeniyet ile temas etmek bizim sonumuz olabilir.

    En azından Dünyaya bağlı kalmadan uzayda varlığımızı devam ettirecek kadar geliştikten sonra temas için arayışa girmeliydik.

    Benim görüşüm bu. Alıntı değildir. Yarın birgün birinden duyarsam bu teorinin sahibi benim lütfen bir yerde görürseniz haber verin
  • 28-12-2021, 11:36:52
    #7
    Bu evrende bence tekiz yani tekiz derken en gelişmiş canlı biziz başka gezegenlerde küçük organizmalar olabilir onları saymıyorum.
  • 28-12-2021, 11:43:56
    #8
    Dakika 9.07 deki görselin linkini kültürportali gov tr den şöyle vereyim öncelikle. Bence orada ufo dediği şey buluttan başka bir şey değil. Tamam bu tarz varlıklar var olabilir, benim bizzati şahit olduğum bir takım olaylarda var ancak sanıyorum ki artık bu işin üzerine yoğunlaşınca her yerde bu tarz şeyler aramaya başlıyorsunuz.