Dünya da insanlık 6-7 defa büyük felaket yaşamış ve bu insanlığın gelişimini geriye götürmüş.

Evreninin herhangi bir köşesinde felaket yaşamadan gelişimini devam ettiren canlılar varsa şu an bizden çok çok ileride olmaları gerekir.

Böyle bir medeniyet ile temas etmek bizim sonumuz olabilir.

En azından Dünyaya bağlı kalmadan uzayda varlığımızı devam ettirecek kadar geliştikten sonra temas için arayışa girmeliydik.

Benim görüşüm bu. Alıntı değildir. Yarın birgün birinden duyarsam bu teorinin sahibi benim lütfen bir yerde görürseniz haber verin