• 27-12-2021, 11:36:00
    #19
    her şeyin kolayına kaçmak.
  • 27-12-2021, 11:42:38
    #20
    Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçim bir tuhaf oldu nasıl bir yaradır bu
    Yaşı sadece 39du bu arada ve ben şu an 31 yaşındayım .Hiçbir rahatsızlığı yoktu.Otopsi yapıldı ve ölüm nedeni bile bulunmadı.İtiraz ettim bir de mahkemeden bizi boşa oyalamayın diye para cezası yedim.Dahası da var da neyse.
  • 27-12-2021, 11:48:48
    #21
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşı sadece 39du bu arada ve ben şu an 31 yaşındayım .Hiçbir rahatsızlığı yoktu.Otopsi yapıldı ve ölüm nedeni bile bulunmadı.İtiraz ettim bir de mahkemeden bizi boşa oyalamayın diye para cezası yedim.Dahası da var da neyse.
    Allah rahmet eylesin.. yük ağır.
  • 27-12-2021, 12:02:50
    #22
    Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin.. yük ağır.
    Amin.Allah razı olsun.
  • 27-12-2021, 13:34:40
    #23
    Daha 3 hafta önce arkadaşların öğrenci olmamıza rağmen sabahın 4 ünde Litvanya 'dan İsveçe gidelim demesi üzerine kabul etmem, 3 gün İsveç te kaldık 200 Euro gitti. Euro o zamanlar 17 TL civarı idi, 3 gün için 3400 TL gitti. Hala içim yanıyor. Gitmez olaydım. Sadece havalimanından merkeze giden tren öğrenci indirimi ile 150 kron yaklaşık 200 TL.
  • 27-12-2021, 14:15:05
    #24
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29.05.2014 gecesi alanyada otel personel evindeyken rahmetli annem memleketten beni aynı akşam aramış.Uyuyordur diye gece işten gelince aramadım.Aynı günün sabahı vefat haberi geldi.O gece aramadığıma pişmanım.
    Çok üzücü bir durum, mekanı cennet olsun.
  • 27-12-2021, 14:15:39
    #25
    Social Bilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok üzücü bir durum, mekanı cennet olsun.
    Amin Allah razı olsun.Aslında yazmayacaktım ama millet öyle şeylere pişman olmuş ki ne diyor bunlar diye paylaştım .
  • 27-12-2021, 14:44:48
    #26
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29.05.2014 gecesi alanyada otel personel evindeyken rahmetli annem memleketten beni aynı akşam aramış.Uyuyordur diye gece işten gelince aramadım.Aynı günün sabahı vefat haberi geldi.O gece aramadığıma pişmanım.
    Rabbim rahmet eylesin mekanı cennet olsun
    Dediginiz gibi aslında sonunda kayıp olmayan pişmanlıkların bir anlamı yok, hepsi gelip geçici.

    Buradaki herkes sanirim hemfikirdir burada başka kimse böyle bu duyguyu yaşamamıştır
    Size şunu sorsam elbette cevap vermeyebilirsiniz, öncesinden sonrasına sizde düşüncelerinizde yaşamınızda bir değişiklik geldi mi?
  • 27-12-2021, 15:19:45
    #27
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim rahmet eylesin mekanı cennet olsun
    Dediginiz gibi aslında sonunda kayıp olmayan pişmanlıkların bir anlamı yok, hepsi gelip geçici.

    Buradaki herkes sanirim hemfikirdir burada başka kimse böyle bu duyguyu yaşamamıştır
    Size şunu sorsam elbette cevap vermeyebilirsiniz, öncesinden sonrasına sizde düşüncelerinizde yaşamınızda bir değişiklik geldi mi?
    Nasıl yani tam olarak anlamadım ne demek istediğinizi ?