Yaşı sadece 39du bu arada ve ben şu an 31 yaşındayım .Hiçbir rahatsızlığı yoktu.Otopsi yapıldı ve ölüm nedeni bile bulunmadı.İtiraz ettim bir de mahkemeden bizi boşa oyalamayın diye para cezası yedim.Dahası da var da neyse.
Allah rahmet eylesin.. yük ağır.