Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
29.05.2014 gecesi alanyada otel personel evindeyken rahmetli annem memleketten beni aynı akşam aramış.Uyuyordur diye gece işten gelince aramadım.Aynı günün sabahı vefat haberi geldi.O gece aramadığıma pişmanım.
Rabbim rahmet eylesin mekanı cennet olsun
Dediginiz gibi aslında sonunda kayıp olmayan pişmanlıkların bir anlamı yok, hepsi gelip geçici.

Buradaki herkes sanirim hemfikirdir burada başka kimse böyle bu duyguyu yaşamamıştır
Size şunu sorsam elbette cevap vermeyebilirsiniz, öncesinden sonrasına sizde düşüncelerinizde yaşamınızda bir değişiklik geldi mi?