İçim bir tuhaf oldu nasıl bir yaradır bu
Yaşı sadece 39du bu arada ve ben şu an 31 yaşındayım .Hiçbir rahatsızlığı yoktu.Otopsi yapıldı ve ölüm nedeni bile bulunmadı.İtiraz ettim bir de mahkemeden bizi boşa oyalamayın diye para cezası yedim.Dahası da var da neyse.