• 23-12-2021, 13:08:41
    #10
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla isterseniz bana cani deyin isterseniz forumdan banlayın umrumda değil, böyle namusa göz diken insanları işkenceyle öldüreceksin. 2 yıl nedir ki ya, büyük ihtimal yatmaz onu da. Belki bir iki ay girer ottan .oktan bi sebeple salıverilir, dışarıda tamamlar cezasını. Taciz, tecavüz gibi davalarda acımasız kararlar verilmesi gerekiyor. Nolcak şimdi o iki kızın psikolojisi? Kimbilir nasıl korkmuşlardır. Anasını satayım ülkede canı sıkılan kadın öldürüyor daha geçen haftalarda biri kılıçla öldürdü bi kızcağızı, ondan önce başka bir yaratık evine giden kızı kapının önünde bıçaklayıp öldürdü. O kızlar bunları bilmiyorlar mı? Onlara yaşattıklarının karşılığı 2 yıl ceza mı sadece? O da acaba yatar mı onu da bilmiyorum. İnşallah 2 yıl da olsa içeri alırlar da içeride birilerinin kucağını şenlendirir bu adam.
    Sizlere ek şunları eklemek istiyorum bu tarz sapıklar, hapis cezası yatarken bu tarz insanlar kafasında falan kuruyor "bak bir çıkayım ona neler yapacağım tarzında" "hapishaneye girmemin sebebi o kişi" "Onu öldüreceğim" tarzında kendi için de bir sapık ruh haline +1 olarak katil olmayı da ekliyor.
    Konuyu açan arkadaşı korkutmak istemem ama bu adam gündüz vaktı bunu yapabiliyorsa 2 sene 6 ay yatar ardından elini kana bular, ben olsam şehrimi değiştirirdim ve ya o adamın içeriden çıkmaması için elimden geleni yapardım.
    Namusumuzu koruyalım derken hiç birimiz ceza evine girmek istemeyiz.
  • 23-12-2021, 13:10:35
    #11
    Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizlere ek şunları eklemek istiyorum bu tarz sapıklar, hapis cezası yatarken bu tarz insanlar kafasında falan kuruyor "bak bir çıkayım ona neler yapacağım tarzında" "hapishaneye girmemin sebebi o kişi" "Onu öldüreceğim" tarzında kendi için de bir sapık ruh haline +1 olarak katil olmayı da ekliyor.
    Konuyu açan arkadaşı korkutmak istemem ama bu adam gündüz vaktı bunu yapabiliyorsa 2 sene 6 ay yatar ardından elini kana bular, ben olsam şehrimi değiştirirdim ve ya o adamın içeriden çıkmaması için elimden geleni yapardım.
    Namusumuzu koruyalım derken hiç birimiz ceza evine girmek istemeyiz.
    kader mahkumu deniyor işte böyle insanları öldürüp de hapse düşenlere siz de haklısınız hocam

    mahkemede çok acıtasyon yaptı böyleleri konuşmayı iyi bilir önce evli deyilim falan dedi mahkemede tekrardan evliyim 5 aylık çocuğum var falan filanda anlattı anlattı bişiler bişiler
  • 23-12-2021, 13:12:36
    #12
    kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza az bence hocam, diğer konuda texastamı yaşıyoruz demişsinde kafam ona takıldı texas da olsa bu adamı öttürürler bu arada
    aynen ceza az teksas oldu valla herkes bişiler yapıyo sokakta görmediği adamı yumruklayan adamlar falan ülke pisikolojisi bozuk kaynıyo zaten aklı olan yurttışına gitti biz kaldık
  • 23-12-2021, 13:13:04
    #13
    Öncelikle geçmiş olsun. 2 yıl cezanın yatarı yok diye biliyorum. Ayrıca Pandemi dönemin de içeri maalesef almayacaklar.
  • 23-12-2021, 13:13:53
    #14
    Haberportalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun. 2 yıl cezanın yatarı yok diye biliyorum. Ayrıca Pandemi dönemin de içeri maalesef almayacaklar.
    hakim dedi kesinlikle yatıcak dedi çocuk tacizi olarak geçiyor dedi bişiler daha dedi de ben o dili pek anlamadım kesin yatacağından eminim ama
  • 23-12-2021, 13:33:05
    #15
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onuda herkese vermiyorlar işte zaten gerekte yok şok cihazı yeterli oluyor biber gazıda olabilir
    Bana kalırsa tamamen bir mantığı yok ruhsatlı tabancanın, netice olarak dolu taşıyamıyorsun?
    O an kendini savunmak için ateş edemedikten sonra, 1 dakika kardeşim doldurayım mı diyeceksin?