kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ceza az bence hocam, diğer konuda texastamı yaşıyoruz demişsinde kafam ona takıldı texas da olsa bu adamı öttürürler bu arada
aynen ceza az teksas oldu valla herkes bişiler yapıyo sokakta görmediği adamı yumruklayan adamlar falan ülke pisikolojisi bozuk kaynıyo zaten aklı olan yurttışına gitti biz kaldık