Öncelikle geçmiş olsun. 2 yıl cezanın yatarı yok diye biliyorum. Ayrıca Pandemi dönemin de içeri maalesef almayacaklar.
hakim dedi kesinlikle yatıcak dedi çocuk tacizi olarak geçiyor dedi bişiler daha dedi de ben o dili pek anlamadım kesin yatacağından eminim ama