Bu iş bu saatte yapılır mı bee az erken yapaydin bizde birşeyler alırdık 😂 eski mesajları okuyorum dışarda kar yağıyor içtiğim şey sigara Nescafe sjshshs
Yok reis ben onu bıraktım çok ısrar etti ama bırakmam gerekiyordu 🚬🚬🚬
Bizde anlaşmalı ayrıldık hiç öyle kötü bir ayrılış hikayemiz yoktu. Ama aynı cins , aynı renk kedimin aynısını alması çok ilgimi çekti o zaman diyorum ki " Bir kedim bile yok anlıyor musun ? "
Bu iş bu saatte yapılır mı bee az erken yapaydin bizde birşeyler alırdık 😂 eski mesajları okuyorum dışarda kar yağıyor içtiğim şey sigara Nescafe sjshshs
En güzeli de favoriye alınan mesajları okumak. Benim yerime de bir sigara yakın hocam.
Benim bazen aklıma geliyor yalnız olduğum vakit ama asla stalklamiyorum o Benden vazgeçmeyi seçip mutlu oliyorsa ve bende önüme bakarım sonuçta şu hayatta tek bi bilet hakkım var iyi güzel değerlendirmem lazım oda benim gibi bı insan sonuçta bu kadar gözümde büyütmüyorum