Benim bazen aklıma geliyor yalnız olduğum vakit ama asla stalklamiyorum o Benden vazgeçmeyi seçip mutlu oliyorsa ve bende önüme bakarım sonuçta şu hayatta tek bi bilet hakkım var iyi güzel değerlendirmem lazım oda benim gibi bı insan sonuçta bu kadar gözümde büyütmüyorum