umutsoykan77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu iş bu saatte yapılır mı bee az erken yapaydin bizde birşeyler alırdık 😂 eski mesajları okuyorum dışarda kar yağıyor içtiğim şey sigara Nescafe sjshshs
En güzeli de favoriye alınan mesajları okumak. Benim yerime de bir sigara yakın hocam.