Yok reis ben onu bıraktım çok ısrar etti ama bırakmam gerekiyordu 🚬🚬🚬
Bizde anlaşmalı ayrıldık hiç öyle kötü bir ayrılış hikayemiz yoktu. Ama aynı cins , aynı renk kedimin aynısını alması çok ilgimi çekti

o zaman diyorum ki " Bir kedim bile yok anlıyor musun ? "
https://www.youtube.com/watch?v=YpPB...zi%C4%9FinRuhu