• 21-12-2021, 20:02:14
    #10
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Açık ara en iyisi OPERA
  • 21-12-2021, 20:02:56
    #11
    fullmanyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağırlıkta chrome olmak ile beraber 3 büyük tarayıcıyıda (opera firefox ve chrome) aktif olarak kullanıyorum. Zaman zaman vivaldi ve edge' de kullanıyorum.
    Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Farklı tarayıcılar kullanmanızda etkili olan unsur nedir? Biraz detaylı cevap verebilir misiniz rica etsem?
    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence şuan en iyisi chrome.
    Bu düşüncenizde etkili olan unsur nedir? Yanıtınız için çok teşekkür ederim.
    sefad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif olarak edge
    Edge beklemediğim bir cevaptı açıkçası her ne kadar popüler olsa da … Kullanmanızda etkili olan unsur nedir?
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chrome + Opera
    Neden farklı tarayıcılar kullanmaktasınız?
    umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @orhansengun; chrome
    Yanıtınız için teşekkür ederim. Web tarayıcısı seçiminizi etkileyen kriterleriniz var mı?
  • 21-12-2021, 20:03:10
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mozilla Firefox.
  • 21-12-2021, 20:03:34
    #13
    Yorum yapıldı başkanım, iyi çalışmalar 😊
  • 21-12-2021, 20:04:18
    #14
    resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık ara en iyisi OPERA
    beklemediğim bir cevap oldu bu da açıkçası 😀 Neden peki hocam?
  • 21-12-2021, 20:07:17
    #15
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mozilla Firefox.
    Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Kullanırken özel bir sebebiniz var mı? Bazı web uygulamaları firefox’ta daha sağlıklı çalışıyor diye biliyorum
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yapıldı başkanım, iyi çalışmalar 😊
    Eyvallah Yunus dostum çok teşekkür ederim
  • 21-12-2021, 20:07:59
    #16
    Firefox. r10'na da Firefox ile üye olmuştum.
  • 21-12-2021, 20:15:48
    #17
    exUBert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firefox. r10'na da Firefox ile üye olmuştum.
    Kesinlikle hatasız ve güvenli hissettiriyor kullanmak ancak Chrome ile pek bir pabucu dama atılanlardan sanırım 😄
  • 21-12-2021, 20:17:09
    #18
    En iyi çeviri sistemine sahip olduğu için Yandex browseri kullanıyorum. Kelimeye sağ tıklayınca direk çeviriyor. O yüzden bir türlü vazgeçemedim.