exUBert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firefox. r10'na da Firefox ile üye olmuştum.
Kesinlikle hatasız ve güvenli hissettiriyor kullanmak ancak Chrome ile pek bir pabucu dama atılanlardan sanırım 😄