Konu
Hangi Web Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?🔎
21-12-2021, 20:15:48
#17
orhansengun
exUBert adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Firefox. r10'na da Firefox ile üye olmuştum.
Kesinlikle hatasız ve güvenli hissettiriyor kullanmak ancak Chrome ile pek bir pabucu dama atılanlardan sanırım 😄