Herkese iyi akşamlar. Destekleriniz gerekiyor arkadaşlar. Yazacağım bir yazı için gelen yorumları da ölçüt alacağım. Bu yazı vesilesiyle Linkedinde bağlantı da kurmak mutluluk verir. Yazıya aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz! Şimdiden teşekkür ederim☺
Hangi web tarayıcısını kullanıyorsunuz?
Hangi Web Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?🔎
60
●914
- 21-12-2021, 19:45:16
- 21-12-2021, 19:51:47Aslına bakarsanız hiç beklemediğim ama benim de ufkumu açam bir cevap oldu bu. Linkedin kullanıyorsanız oradan da yazmanız mutluluk verirMaxcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim. Ben mobilken Safari, masaüstü ise Chrome kullanmaktayım
- 21-12-2021, 19:59:46@orhansengun; chrome
Hocam uzun zamandır bunu kullanıyorum. Kullanımı kolay. Daha çok tercih ediliyor sanırsam. Güvenlik açısından şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadım. 🙂orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim. Ben mobilken Safari, masaüstü ise Chrome kullanmaktayım